شومیزشومیز فانتزی دخترانه

صادر کننده شومیز فانتزی دخترانه

پوشاک زنانه در رنگ و جنس و مدل بسیار متنوع و جذاب و یکی از این مدل های جذاب و دلبر همین شومیز ها هستند که در جنس های اسپان و نخی پنبه ای و حریر و بسیاری جنس دیگر تولید و روانه بازار می شوند، شومیز زنانه ها در تولیدی ها با انواع پارچه ها تولید می شوند و در مهمانی های خانوادگی و مجالس بیشترین مصرف را دارند. صادر کننده شومیز فانتزی دخترانه آن را در کیفیت بالا به کشورهای دیگر صادر می کند.

صادر کننده شومیز فانتزی دخترانه

اطلاعاتی مختصر در مورد شومیز فانتزی

اطلاعاتی مختصر در مورد شومیز فانتزی شومیز یکی از کاربردی‌ترین لباس‌های زنانه و دخترانه در استایل‌های مختلف است که برای یک استایل اسپرت یا رسمی و مجلسی، یک شومیز صورتی شیک می‌تواند تمام نیاز ما را برطرف کند و می‌توانید آن را به همراه شلوار یا دامن بپوشید و حتی در زیر کت یا مانتو از آن استفاده کنید، این شومیز ها تنوع زیادی دارند و از پارچه‌های زیادی برای تولید یک شومیز خوب و شیک استفاده می شود.

پوشاک خانم ها از نظر جنس و مدل و طرح و رنگ بسیار متنوع هستند و هرکدام سلیقه و مشتری خاص خود را جذب کرده است، شومیز ها که یکی از لباس های پرفروش در دنیای زنانه هستند نیز در انواع جنس نخی پنبه ای، نخی پلاستیکی یا اسپان و حریر تولید می شوند که شومیز نخی بیشتر مناسب بهار و تابستان می باشند و جنس های ضخیم شومیز برای فصل های سرد تولید می شوند.

شومیز مجلسی نخی جنسی کاملا خنک و راحت است که معمولا به دلیل نازک بودن جنس نخی به صورت دولایه زیر و رو دوخته می شود؛ این جنس بیشترین مصرف را در فصل گرما دارد تا فرد مصرف کننده احساس خنکی و راحتی کند، شومیز ها معمولا خوش قواره و خوش برش هستند و برای مهمانی و مجالس بهترین گزینه می باشند و از نظر یقه و جلوباز و جلو بسته بودن تنوع خوبی دارند.

شومیز های یقه کار شده یا جلوباز بیشتر مصرف در مهمانی و جشن و مجالس دارند و شومیز های جلوبسته در مهمانی های خانوادگی بیشترین کاربرد را دارند، بیشترین مشتری شومیز های جلوبسته زنان و بیشترین فروش شومیز های جلو باز و دکمه دار به دختران مختص می شود، شومیز های پشمی و جین و کتان نیز به دلیل ضخامت بیشتر برای فصل زمستان و سرما مناسب تر هستند.

قیمت انواع شومیز فانتزی دخترانه

قیمت انواع شومیز فانتزی دخترانه با انواع پارچه ها می توانید شومیز های زیبا و شیکی را در تولیدی ها تهیه کنید که به راحتی می توانید الگوهای مختلفی را بر روی این پارچه پیاده کنید و با برش‌ های شیک و تمیز شومیزی زیبا تولید کنیم، قیمت پوشاک زنانه و شومیز فانتزی را می توانید از طریق سایت های معتبر فروش بررسی کنید و با هزینه ای مناسب شومیزی شیک و زیبا را خریداری کنید، عرضه شومیز فانتزی دخترانه به شعب مختلف به سراسر کشور توزیع می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا