شومیز فانتزی

فروش کلی شومیز فانتزی خاص

داشتن چند ست از انواع شومیز فانتزی خاص برای خانم ها امری لازم و ضروری است. برای انتخاب مدل های مناسب شومیز و ست کردن آنها با استایل های متنوع آشنایی با جنس، طراحی و نحوه سایزبندی اهمیت زیادی دارد. در این مقاله ضمن بررسی این موضوعات، چگونگی خرید کلی جدیدترین مدل های شومیز خاص از نمایندگان فروش مستقیم را آنالیز می کنیم.فروش کلی شومیز فانتزی خاص

آشنایی مختصر با انواع شومیز فانتزی

آشنایی مختصر با انواع شومیز فانتزی همه خانم ها برای رفتن به مهمانی ها همواره به دنبال یک لباس مناسب و در عین حال زیبا و شکیل هستند. بدون شک عده زیادی اول به سراغ شومیزها می روند که به راحتی با دامن و شلوارهای متنوع ست می شوند.

همانطور که می دانید شومیز به عنوان نوعی پوشش بالا تنه دارای آستین های بلند است و طرح آن متناسب با مد روز و جنس پارچه متفاوت است. یکی از پرطرفدارترین انواع شومیزها در بین خانم ها مدل های فانتزی هستند که اغلب با پارچه های مجلسی مانند حریر، گیپور، کرپ و پولکلی و تور دوخته می شوند.

تنوع این مدل شومیز از نظر طرح و سایزبندی بی نظیر بوده و خانم ها با استایل ها مختلف می توانند به راحتی مدل مدنظر خود را انتخاب کنند. اگر قصد رفتن به مهمانی های نسبتاً رسمی و شلوغ را دارید، شومیز فانتزی با آستین های بلند پفی و یخه های کراواتی انتخاب مناسبی هستند.

برای مهمانی های دوستانه مدل های شومیز یقه قایقی، یقه هفت با آستین های کلوش می تواند استایل شما را بسیار زیبا و شیک نشان دهد. توجه داشته باشید که سایز این شومیزها نباید بیش از اندازه گشاد باشد چرا که اندام شما را چاق نشان می دهد.

قیمت انواع شومیز فانتزی خاص

قیمت انواع شومیز فانتزی خاص علاوه بر توجه به فاکتورهای کیفی و طرح و مدل شومیز، قیمت این محصولات نیز برای بسیاری از خریداران به ویژه کسانی که در زمینه خرید و فروش عمده شومیز فعالیت دارند، اهمیت زیادی دارد. عوامل مهمی در تعیین یا نوسان انواع شومیز خاص دخترانه و زنانه تاثیرگذار هستند که چند مورد از مهمترین آنها عبارتند از:

  • جنس و درجه کیفی پارچه
  • نوع طرح و کیفیت دوخت شومیز
  • اندازه و سایز شومیز فانتزی
  • ترکیب پارچه های ساده و کارشده در دوخت شومیز
  • حجم سفارشات عمده و کیفیت برند تولیدی

در بازار داخلی انواع شومیز تولید داخل و برندهای خارجی عرضه می شوند که این امر نوسان قیمت ها را موجب شده است. برای رفع محدودیت ها و ایجاد زمینه های آسان جهت استعلام روزانه قیمت شومیز خاص و سفارش عمده با کمترین نرخ می توانید از شیوه ها نوین جهت ثبت سفارش استفاده کنید.

برای این منظور و با هدف تامین جدیدترین مدل های شومیز خاص فانتزی، نمایندگان فروش این مرکز آماده همکاری با توزیع کنندگان و فروشندگان عمده در سراسر کشور هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا