شومیز زنانه ابروبادی

قیمت‌ روز شومیز زنانه ابر و بادی

قیمت روز شومیز زنانه ابر و بادی بسته به طرح و رنگ شومیز و اندازه آن متفاوت است. شومیزهای ابر و بادی به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصر به فرد و مزایای متعدد دارای طرفداران زیادی هستند و به همین علت در حجم عمده تولید و توزیع می‌شوند. در مجموعه فروش پوشاک زنانه، شما می‌توانید شیک‌ترین انواع شومیز ابر و بادی دخترانه و زنانه را با قیمت ارزان و ضمانت کیفیت محصول تهیه نمایید.

قیمت‌ روز شومیز زنانه ابر و بادی

ویژگی انواع شومیز زنانه ابر و بادی

ویژگی انواع شومیز زنانه ابر و بادی

شومیزهای زنانه و دخترانه ابر و بادی با استفاده از پارچه‌های رنگی موسوم به پارچه‌های ابر و باد طراحی می‌شوند. مشخصه‌های ممتاز این نوع از پارچه موجب شده است که انواع شومیز زیبا و شیک ابر و بادی از علاقمندان بسیاری برخوردار باشد. شومیز ابر و باد علاوه بر ظاهر شکیل و چشم‌نواز، جذابیت استایل و پوشش شما را چند برابر می‌کند و ظاهری شکیل و فاخر را فراهم می‌کند.

ویژگی انواع شومیز زنانه ابر و بادی در ادامه بررسی می‌شود:

  • کیفیت بالای دوخت: انواع شومیز و پیراهن ابر و بادی دارای کیفیت دوخت بسیار خوبی هستند. این پارچه در فرآیند برش و دوخت به خوبی کیفیت خود را حفظ می‌کند. پرز نمی‌دهد و با کشش، دچار آسیب یا نخ نما شدن نمی‌شود.
  • گوناگونی شومیز: شومیزهای دخترانه و زنانه شیک دارای تنوع بالای طرح و رنگ هستند. در مدل‌های کوتاه و بلند طراحی می‌شوند و تمامی سلیقه‌ها را تحت پوشش قرار می‌دهد. از این شومیز می‌توان برای ست کردن انواع لباس استفاده کرد.
  • راحتی: شومیز ابر و بادی دارای بافتی نرم و لطیف است. نوع پارچه به گونه‌ای است که قابلیت تنفس دارد و به همین دلیل این شومیز بسیار خنک است و برای فصول گرم سال انتخابی شایسته است.
  • دوام بالا: شومیز ابر و بادی داری دوام بالایی است. حتی در صورت شستشوی مکرر و استفاده متعدد کیفیت و رنگ خود را از دست نمی‌دهد.

تولیدی شومیز زنانه ابر و بادی عمده

تولیدی شومیز زنانه ابر و بادی عمده تولید شومیز زنانه ابر و بادی عمده توسط واحدهای تولیدی معتبر و با استفاده از دانش روز دنیا در حوزه طراحی البسه مد روز انجام می‌شود. شومیزهای البسه پرکاربردی هستند که به دلیل راحتی در موارد مختلف استفاده می‌شوند و به دلیل تقاضای بالا برای شومیز، این محصول با کیفیت درجه یک در کارگاههای تولید پوشاک مرغوب، طراحی و دوخته می‌شود.

فروش شومیز تولید شده توسط برندهای معتبر به صورت بی‌واسطه در بازار عرضه و فروش آنلاین انجام می‌شود. خریداران انواع شومیز مدرن می‌توانند ضمن بررسی انواع پوشاک عرضه شده از حیث طرح و رنگ، محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایند. قیمت ارزان شومیز، ارسال سریع محصول خریداری شده به سراسر کشور و بسته‌بندی حرفه‌ای مهمترین خدمات ارائه شده توسط این بازار است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا