شومیز زنانه

مرکز خرید شومیز زنانه حریر گلدار

مرکز خرید شومیز ترک مجلسی زنانه حریر گلدار همه مشتریان در سراسر کشور را تحت پوشش قرار داده و محصولات خود را به صورت عمده و کلی در اختیار آنها قرار می دهد. مصرف این محصول مزایای زیادی دارد که همواره پیشنهاد می شود از کیفیت و خصوصیات آن بهره مند شوید. این محصول نسبت به دیگر کالاها از لحاظ اقتصادی و هزینه به صرفه تر است.

مرکز خرید شومیز زنانه حریر گلدار

مشخصات شومیز حریر مجلسی

مشخصات شومیز حریر مجلسی پارچه حریر از انواع پارچه هایی است که برای دوخت بسیاری از پوشاک به ویژه شومیز مجلسی به کار می رود؛ از مشخصات شومیز حریر مجلسی می توان به جنس بسیار نرم و لطیف آن اشاره نمود که احساس سبکی خوشایندی حین مصرف آن به وجود می آورد.

برای استفاده در فصول گرم بسیار مناسب است چرا که جنس خنکی دارد و ضخامت آن نسبتا کم است؛ از مهم ترین مزایا و خصوصیات این لباس می توان گفت که حالت کشسان دارد و آزادی عمل را برای فرد به وجود می آورد،حریر انواع گوناگونی دارد که از بهترین الیاف مصنوعی تولید می شود.

نخ های آن بسیار ظریف هستند و به صورت کاملا منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند؛ این شومیز آب نمی رود و مشکلاتی مانند کوتاه شدگی برای آن پیش نمی آید و ظاهر بسیار شیکی برای بانوان ایجاد می کند و نوع بلوز مجلسی آن بسیار معروف و محبوب می باشد؛ رنگ بندی و مدل بسیار متنوعی دارد که همه سلیقه ها را در بر می گیرد.

قیمت شومیز زنانه حریر

قیمت شومیز زنانه حریر قیمت انواع شومیز زنانه حریر به پارامترهای مختلفی بستگی دارد و به همین منظور بسیار متنوع می باشد و روز به روز نرخ های تازه و متفاوتی ارائه می گردد که شما می توانید به راحتی و با استفاده از تماس تلفنی به استعلام آن بپردازید؛ قیمت کیلویی محصول بسیار مناسب تر می باشد و به افراد مخصوصا کسانی که خرده فروش هستند پیشنهاد می گردد تا محصولات را به صورت عمده و کیلویی تهیه کنند چرا که قیمت آن نسبت به تکی و جزئی به صرفه تر می باشد و اقتصادی تر است.

این محصول مدل های بسیار گوناگونی دارد و در بسته بندی های مختلف عرضه می گردد که قیمت هر کدام با دیگری متفاوت بوده و روی بسته بندی آن درج شده است؛ جنس کالا نیز از دیگر پارامترهای مهم در تعیین قیمت این محصول می باشد که تا حد زیادی کیفیت آن را تعیین می کند و مهم ترین عامل در میزان تغییر قیمت به شمار می رود.

ما در این مجموعه موقعیتی را برای شما فراهم نموده ایم تا بتوانید کالاها را به صورت مستقیم و بدون واسطه تهیه کنید چرا که در این صورت هزینه های خرید بسیار پایین آورده می شود همچنین برند تولید کننده می تواند فاکتور دیگری در تعیین قیمت فروش شومیز حریر محسوب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا