شومیز زنانهشومیز زنانه رومی

توزیع کننده شومیز زنانه رومی

بانوان و دختران ایران زمین برای خرید شومیز زنانه مجلسی قطعا به دنبال بهترین جنس و ارزانترین قیمت آن هستند. از این روی برای تهیه بهترین و زیباترین و شیک ترین مدلهای این لباس بهتر است در ابتدا به سراغ اولین و برترین توزیع کننده شومیز زنانه رومی یعنی خیابان مجرب و صاحب نام رفت.

توزیع کننده شومیز زنانه رومی

ویژگی های مهم شومیز زنانه مجلسی

ویژگی های مهم شومیز زنانه مجلسی در گذشته بانوان در زیز لباس های بیرون خود یک پیراهن نازک و نخی می پوشیدند که امرزوه با نام شومیز آن را می شناسندکه برای هرکسی کاربردهای گوناگونی دارد، اگر درباره شومیزها اطلاعات چندانی ندارید با ما همراه باشید تا کمی در باره خرید شومیز طرحدار و غیر طرح دار صحبت کنیم.

باید بدانیم که شومیز یک کلمه و واژه ایرانی نبوده، بلکه ریشه این کلمه به فرانسه برمی گردد و به کلیه پوشیدنی ها که بالاتنه داشته مانند تیشرت و بلوز و ژاکت، شومیز گفته شده و برخی میگن که پیراهن مردانه جلوباز که مخصوص بانوان بوده همین شومیز است و این نوع شومیز بسیار راحت و گشاد بوده و مناسب برای فصل های خنک سال بوده و زنان در این لباس احساس راحتی می کنند.

شومیز خیلی زیاد مدل و طرح دارد که هر کس باید به هیکل و اندام خود دقت و توجه کند و رنگی متناسب با پوست خود و رنگ آن انتخاب کند تا ظاهر زیبا و جذاب و مورد پسندی پیدا کنند و شومیز مجلسی بسیار مناسب برای مجلس عقد و عروسی و مهمانی ها و پذیرایی های مجلل و شیک بوده و فقط نمی توان آن را در مناسبت های رسمی پوشید.

خرید بدون واسطه شومیز زنانه رومی

خرید بدون واسطه شومیز زنانه رومی خرید شومیز مجلسی رومی به صورت بدون واسطه در طرح و مدل و رنگ و جنس متفاوت با قیمت عمده و مستقیم و با کیفیت دوخت عالی و برای رده سنی جوان تا بزرگسال از طریق فروشگاه های غیر حضوری امکان پذیر می باشد. این البسه در نوع آستر دار و فاقد آستر دوخته می شود.

تولید شومیز در حجم انبوه توسط طراحان و تولید کنندگان در انواع مدل و طرح و جنس به بازار عرضه می شود. خرید شومیز یا پوشاک زنانه مجلسی، لباس عصر، مهمانی در انواع بلوز، کت و تاپ، کت و سارافن، پیراهن کوتاهی یا میدی، ماکسی بلند با قیمت عمده میسر می باشد.

خرید بدون واسطه شومیز زنانه رومی، به دلیل این که حضور اشخاص مانند واسطه و دلال را که در طی معامله برای خود سود زیادی در نظر گرفته و بیشتر به فکر منافع و جیب خود بوده را به کلی حذف کرده است بسیار مناسب و ارزان و مقرون به صرفه بوده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا